André Lislevand – viola da gamba
Silvestro Ganassi (1492–1565)
Recerchar Terz ze zbioru „Regola Ruberia” (Wenecja, 1542)
Tobias Hume (1569–1645)
Pavane nr 42 ze zbioru „The First Part of Ayres” (Londyn, 1605)
Johann Sebastian Bach (1685–1750)
I Suita G-dur na wiolonczelę solo BWV 1007 (transkrypcja: Paolo Pandolfo)
Courante, Sarabande, Gigue
Christopher Simpson (1606–1669)
Preludium ze zbioru „The Division Violist” (Londyn, 1656)
Antoine Forqueray (1672–1645)
La Dubreüil ze zbioru „Pièces de Viole avec la Basse Continue” (Paryż, 1747)
Johann Sebastian Bach
IV Suita Es-dur na wiolonczelę solo BWV 1010 (transkrypcja: Paolo Pandolfo)
Sarabande, Bourrée I i II, Gigue
Tobias Hume
Captaine Hume Galiard ze zbioru „The First Part of Ayres” (Londyn, 1605)
Richard Sumarte (?–po 1630)
Daphne ze zbioru „Manchester Gamba Book”
Georg Philipp Telemann (1681–1767)
Fantazja XI ze zbioru „12 Fantasias a Viola da gamba Solo” (Hamburg, 1735)
Allegro, Grave, Allegro
Karl Friedrich Abel (1723–1787)
Allegro A18, Adagio A2, Andante A10 ze zbioru „The Drexel Manuscript” (Londyn, po 1770)
Marin Marais (1656–1728)
Les Voix Humaines ze zbioru „Second Livre de pièces de Viole avec basse continue” (Paryż, 1701)
La Guitare ze zbioru „Troisième Livre de pièces de Viole avec basse continue” (Paryż, 1711)
Program przygotowany specjalnie na festiwal „Muzyka w Raju 2024”.